Jaka jest wasza top 10 najlepszych filmów w których grał :)? Moja to:
1.Gwiezdne Wojny Epizod I Mroczne Widmo
2.Rob Roy
3.Uprowadzona
4.Uprowadzona 2
5.Uprowadzona 3
6.Przetrwanie
7.Tożsamość
8.Non-Stop
9.Krocząc Wśród Cieni
10.Nocny Pościg
Kolejność przypadkowa.