czyli wszystkie filmy jakie widzieliscie od rezysera, ktory robi solidne filmy akcji.
1) Krzyżowy ogień 7+/10 2) Six Bullets 6+/10
1 - Pod obserwacja - 6 2 - Krwawy biznes - 6 3 - 6 kul - 5 4 - Krzyzowy ogien - 4 5 - Cube Zero - 4 6 - Czas zbrodni - 3
1 - Krwawe wizje - 7 2 - Falcon Rising - 6 3 - Second Chances - 6 4 - Reading Writing And Romance - 6 5 - Pod obserwacją - 6 6 - Krwawy biznes - 6 7 - Stir of Echoes: Homecoming - 6 8 - 6 kul - 5 9 - Tajemnicza przesyłka - 5 10 - Krzyżowy ogień - 4 11 - Cube Zero - 4 12 - Czas zbrodni - 3