Podajcie swoje topy filmów tego niedocenionego reżysera.
1. Nad rzeką, której nie ma 8/10
2. Dwa księżyce 8/10
3. Parę osób, mały czas 7/10
4. Kramarz 7/10
5. Wolne chwile 7/10
6. Kawalerskie życie na obczyźnie 6/10
7. W domu 6/10
8. Horror w Wesołych Bagniskach 5/10
9. Braciszek 5/10
Krótkie metraże:
1. Kręte ścieżki 7/10
2. Podanie 6/10
3. Dzień pracy 6/10
4. Księżyc 5/10
Plany: Tabu, Dzień wielkiej ryby, Kobieta z prowincji
1. Dzień wielkiej ryby 10/10
2. Dwa księżyce 9/10
3. Nad rzeką, której nie ma 9/10
...
Kramarz 5/10
Parę osób, mały czas 3/10
Braciszek 3/10
Moje podium:
1. Dwa księżyce 10/10
2. Nad rzeką, której nie ma 9/10
3. Kawalerskie życie na obczyźnie 9/10
Pozdrawiam :)
Nie wiem czemu wam się tak podoba 'Nad rzeką, której nie ma". Ja najbardziej lubię 'Horror w Wesołych Bagniskach'.
1. Dwa Księżyce - 8/10
2. Niech cię odleci mara - 8/10
3. Kobieta z prowincji - 7/10
4. Wolne chwile - 7/10
5. Nad rzeką której nie ma - 7/10
6. W domu - 7/10
7. Lucyna - 6/10
8. Horror w wesołych bagniskach - 6/10
9. Parę osób mały czas - 6/10
10. Kramarz - 6/10
11. Wszyscy święci - 6/10
12. Dzień wielkiej ryby - 6/10
13. Braciszek - 6/10
14. Księstwo - 5/10 (widziałem już jakieś 8 razy,nadal nie wiem dlaczego)
15. Niech gra muzyka - 5/10
16. Kawalerskie życie na obczyźnie - 4/10
o jego "talencie" w dziedzinie animacji wolę się nie wypowiadać. Chociaż dobrze to podsumował Puławski: "Mikołaj,jak ciebie jeszcze na świecie nie było to też chciałem być drugim Czekałą...nie udało się,ale miałem chociaż tyle godności żeby tego nikomu nie pokazywać".